Úvod

Vedenie podvojného účtovníctva a ekonomické poradenstvo

Poskytujeme cenovo dostupné účtovné služby
v celom ich komplexe a rôznorodosti

Podvojné účtovníctvo

Ponúkame vám zaúčtovanie všetkých účtovných prípadov podľa predložených dokladov, spracovanie mesačných účtovných závierok a príslušných daňových podkladov, prehľadov o výsledkoch hospodárenia, stave majetku, pohľadávkach a záväzkoch, finančnej situácii, spracovanie mesačných, štvrťročných daňových priznaní DPH, spracovanie daňových priznaní dane z príjmu právnických a fyzických osôb, dane z motorových vozidiel, dane z nehnuteľnosti a pod..,

Dozvedieť sa viac

Doplnkové služby

Okrem základného portfólia služieb vám vieme poskytnúť aj:
  • - spracovanie komplexnej registratúry
  • - vyhotovenie interných firemných smerníc
  • - vypracovanie knihy jázd
  • - spracovanie štatistických výkazov pre NBS a štatistický úrad
  • - vypracovanie podkladov na úver
  • - a mnoho ďalších...

Dozvedieť sa viac

O nás

Spoločnosť Profibilanc, s.r.o. vznikla v roku 2008 rozdelením spoločnosti Eurobilanc s.r.o. na dva samostatné právne subjekty. Činnosť spoločnosti je zameraná na poskytovanie cenovo dostupných účtovných služieb v celom ich komplexe a rôznorodosti. Našim klientom ponúkame nielen vedenie podvojného a jednoduchého účtovníctva, vedenie mzdového účtovníctva a ostatné ekonomické činnosti, ale aj ekonomické poradenstvo zamerané na optimalizáciu daňového zaťaženia klienta.

Kontakt

Sídlo: Štúrova 45, 900 33 Marianka
Prevádzka: Business Centrum Polianky
Polianky 3327/5
841 01 Bratislava - Dúbravka
Tel.: (02) 529 231 65
Mobil: +421 911 757 790
Fax: (02) 529 231 55
E-mail: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

Cenník služieb

Cena za poskytnutie služby sa stanovuje vždy na základe dohody s klientom, v závislosti od rozsahu, charakteru a náročnosti požadovaných služieb, ako aj pripravenosti a množstva dokladov na spracovanie a ďalších faktorov, definovaných na základe požiadaviek klienta.

Nakoľko stanoviť obojstranne prijateľnú cenu hneď na začiatku spolupráce je obtiažne, uprednostňujeme stanovenie ceny paušálne tak, aby klient mal presný prehľad koľko za poskytnuté služby zaplatí.

Zúčtovacie obdobie môže byť podľa dohody mesačné alebo štvrťročné.

Úhrady za služby môžu byť realizované podľa priania klienta bankovým prevodom alebo hotovostne.

 

Pre zaslanie cenovej ponuky vyplňte nasledovný formulár 

KALKULÁCIA CENY

Cenovú ponuku Vám zhotovíme po vyplnení nasledujúcich základných údajov. Pokiaľ máte taktiež záujem o spracovanie miezd, stačí vyplniť počet zamestnancov. Orientačná cenová ponuka Vám bude zaslaná na uvedený e-mail v priebehu 24 hodín. (Všetky údaje sú povinné okrem iných informácií)

Základné údaje

Názov spoločnosti:
Právna forma spoločnosti:
Kontaktná osoba:
E-mail:
Telefón:
Oblasť podnikania:

DPH a mena

Platca DPH: áno nie
Položky účtované v zahraničnej mene: áno nie

Doklady a iné informácie

Počet dokladov celkovo za mesiac:
Vydané faktúry a ostatné pohľadávky:
Prijaté faktúry a iné záväzky:
Pokladničné doklady prijímové a výdavkové celkovo:
Bankové operácie - odhad:
Počet zamestnancov:
Iné informácie: